Якщо надати малечі безпечні надійні умови для зростання,навчання й розвитку здорового мозку й тіла,від цього виграють не лише самі діти-це створить міцний підмурок для справедливого та стійкого суспільства.

ЯКІ ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ ПОВИННІ БУТИ НА ХОРОШОМУ РІВНІ ДЛЯ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ?

 В першу чергу -увага.Концентрування і стійкість допомогають тривалий час утримувати увагу на тому чи іншому об'єкті діяльності,не відволікаючись на інші подразники.Розподіл уваги розуміє під собою одночасне сприйняття різноманітної інформації:наприклад,слухати вчителя і писати в зошиті.
Саме на увагу часто жаліються батьки й вчителі на уроках. Якщо дивитись з точки зору нейрофізіології,увага може страждати через несформованість глибинних відділів мозку.Але до часу навчання у школі рівень розвитку цих відділів і звісно властивості уваги,повинні бути у дитини на достатньому рівні.
Важливо мати хороший рівень самоконтролю та контролю власної діяльності.
Інколи дитини необхідно докласти зусиль,задля того,щоб виконати поставлену перед ним роботу.Для цього необхідна воля.
Якщо рівень самоконтролю низький,то дитині буде дуже важко планувати і контролювати свої дії.
Також велике значення має хороший рівень сприйняття.При поганому формуванні сприйняття, дитина може дзеркалити літери і плутати їх при написанні.
Велике значення для навчання має хороший рівень пам'яті. Якщо у дитини погано розвинуті всі види пам'яті,це показник несформованості глибинних відділів головного мозку,загального блоку всіх відділів мозку.
За допомогою вправ та ігор, можна розвивати всі психічні процеси,які є невід'ємною складовою для навчання і життя в цілому.

Немає коментарів:

Дописати коментар