Якщо надати малечі безпечні надійні умови для зростання,навчання й розвитку здорового мозку й тіла,від цього виграють не лише самі діти-це створить міцний підмурок для справедливого та стійкого суспільства.

ДЕЗАДАПТАЦІЯ ТА ЇЇ ПРИЧИНИ

 ШКІЛЬНА ДЕЗАДАПТАЦІЯ — утворення неадекватних механізмів пристосування дитини до школи, що виявляються у вигляді порушень у навчанні та поведінці, конфліктних відносин, психогенних захворювань та реакцій підвищеного рівня тривожності, викривлень у розвитку особистості.  

Вияви шкільної дезадаптації: 

• труднощі у навчанні; 

• порушення у взаєминах з однокласниками; 

• відмова ходити до школи; 

• симптоми соматичних захворювань (головний біль, біль у животі, порушення сну, апетиту, підвищена стомлюваність)


Причини шкільної дезадаптації:


• завищені очікування батьків до навчальних успіхів дитини; 

• розмови про недоліки школи чи вчителя замість акцентування уваги дитини на приємних моментах; 

• часті конфлікти в сім'ї з приводу успіхів дитини у навчанні; 

• виховання дитини за типом «кумир сім'ї»; 

• байдуже ставлення батьків до навчання дитини;

• порушення взаємин дитини з однокласниками.

  • невисокий інтелектуальний потенціал;

 • затримка психічного розвитку; 

• гіперактивність; 

• труднощі у вольовій регуляції* поведінки; 

• несформованість мотивації до навчання; 

• сенситивність до несприятливого впливу середовища;

• завищено самооцінку та рівень амбіцій дитини чи батьків; 

• підвищена чутливість нервової системи дитини; 

• підвищений рівень тривожності дитини; 

• агресивність; 

• замкненість; 

• повільність (інертність нервових процесів); 

• соматична ослабленість; 

• відсутність готовності до навчання у школі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар